torsdag, september 2

SHULEHU!

"It took me one week to realise and almost two months to get rid of the mistake i did!" - det är väl så... folk tar mig aldrig på allvar när jag säger att jag hatar lögnare. folk som ljuger om mig, för mig, framför mig, bakom mig... you name it! också jag kan vara hur snäll som helst mot människor som ÄR snälla mot mig, men de som är elaka mot mig, det kommer bara bli ett rent helvete för de om jag får chansen i händerna.

Så ÄN EN GÅNG, lyckades jag upptäcka en ful personlighet hos en människa, släppte in henne i lägenheten så nu har vi kommit överens efter nästan 2 månader inneboende hos mig att hon flyttar ut senast på söndag, får sina resterande cash från hyran och jag får mina nycklar tillbaka.

Folk tycker att jag överdriver men egentligen, inte alls. Då jag redan sen innan bad henne flytta ut den 25e och hon var med på det. Dagen då hon mumlade om någonting, men som vägra säga något, brydde jag mig inte alls något om. Att hon skulle ignorera mig på jobbet, det bryr jag mig fortfarande inte ett skit om, men sen, att hon ska skicka ett sms till en annan person, att problemet ligger hos mig, att det är jag som får för mig saker, jag som lyssnar till hälften. Det var droppen. Kryssningen, hon kom inte med så jag lyckades ändå glömma bort det mesta men att när jag kommer hem, får reda på att hon hade smsat marie, det var DÅ man skickar ett sms till henne om att hon får 6 dagar på sig att flytta ut.

Ett misstag till! och jag ber dig flytta på samma sekund och verkligen skiter i vart du tar vägen! Lär dig av ditt egna lilla misstag och sluta ljug, förvräng och DU få för dig saker... så kanske du hittar en riktig vän en vacker dag? För jag kan se; du är inte så dålig egentligen, det är bara din mun som gör dig till något folk inte uppskattar!

Inga kommentarer: