torsdag, september 30

Veckan som gått...
Var ute i söndags och drack först på Bolero, sen vidare till Bishops Arms. Lite dyrt, men det var mysigt och roligt :) Sen många som kom också... Till stängningen gick vi vidare till Max och åt lite, jag höll mig till mina pommes och vatten...

Och i måndags var jag på cafet och skickade hem mamma vid 17 tiden. Hade ändåså lite grejer att fixa och det skulle inte bli klart förrän aa strax innan stängning. Så varför inte :)
Sen fick lite sällskap därifrån till halvvägs hem :)

Tisdags, skulle åka ut till cafet för att jag skulle handla lite isbergssallad o paprika, sen hade jag tänkt och sitta där, sen möjligtsvis kanske skicka hem mor om jag hittade något o sysselsätta mig med... men det var istället dumpa av grejerna sitta där i 20 minuter sen dra mig in till stan där gladys ville ha sin halsduk hon glömde. Sen så fortsatte jag kvällen med film och mys :) Haha mer får du inte veta :p

Inga kommentarer: