tisdag, oktober 5

INTE GLAD...

... det är inte så att jag är ledsen, men jag är inte glad. kanske besviken, men egentligen, vem är jag för att ha rättigheten till att göra det?
gårdagen var absolut det roligaste på länge, men det finns också en anledning till varför jag har velat dra mig undan. jag är bara jag, gladys undrar men varför säger du inte bara såsom du tycker och tänker? jag svarar, säg mig... vem är jag som ska säga vad som är rätt och fel?

om jag ska vara ärlig, jätteärlig, efter gårdagen, det känns nästan som att jag vill dra mig undan. för det är inte vad jag söker efter. det är ju så synd att nåt så litet fel kan dra ner på allt det goda man upplevt...


jag önskar att jag kunde göra ett beslut redan nu, men nog för att jag känner mig själv, så krävs det inte mycket för att jag ska ändra på mitt eget beslut... sålänge någon gör någonting åt det.

Inga kommentarer: