tisdag, oktober 26

25/10

efter att ha sovit ut hela min sjuka söndag så somnade jag gav jag upp till slut kl 6 på morgonen och bestämde mig för att lägga mig :) fick sms kl 9 på morgonen av jaime, därefter samtal från gladys att hon skulle vara hemma hos mig inom några minuter. (vilket var väldigt trögt för mig att fatta...) vi pratade lite, om det senaste stora grejen som har hänt...

för jag vet att hon inte är så glad över att hon ringer mig för att hänga. jag förstår henne. men jag har alltid varit en sådan, svårt att bestämma mig för vad jag själv ska göra och frågar därför alltid henne såfort jag är osäker. speciellt nu när vi verkligen är varandra så nära.



vi sov tills kl 12, då kista ringde in mig för ett akut-pass. hade jag orkat hade jag kunnat komma med en gång och hade kunnat vara där till kl 14. men pallade verkligen inte stressa, sen plus att jag hade tagit en riktig dos av min sömniga hostmedicin så hjärnan fungerade inte alls. kunde ju knappt stå haha

så vi kom överens om att jag skulle jobba 16-19.30. lite pengar :) dumpade gladys i stan så hon kunde få sina förtjänade stunder och hon skulle hjälpa mig att leta efter lite grejer. är ju verkligen en människa som har svårt med tålamoder och gå runt på stan för att hitta rätt pris, storlek, färg och passform : älskar shopping men tänker verkligen inte undersöka hela butiken från plagg till plagg. verkligen inte min grej!

sprang in på h&m o köpte lite rengöringsmedel (nej jag tänker inte betala det dubbla för att handla på jobbet) sen köpte två cheeseburgare och satte mig på tåget in på stan för att hämta min hemliga grej i kungshallen, gladys skulle på bio så :) sen träffade Po i tunnelbanan och hakade på till kinesen, passa på o hämta upp rouletten jag lämnade den där sist. SÅ, en sak mindre och tänka på hihi :)

sen så har väl dagen inte vart mer än så än o åka hem o sova och sakna han som jag brukar få värme av! :D trodde verkligen inte att det skulle komma till att man saknar ganska mycket?
men det gör jag, och jag är fortfarande glad med min hosta haha!

Inga kommentarer: