måndag, oktober 25

wiihiii

haha chefens assistent tyckte att jag skulle vara ledig på fredagen, så vart det så. jag VILADE med alkohol hahaa så full som jag blev, men lyckades gå med mina klackar iallafall :)
fan hade ju räknat med att jag skulle dricka mycket mer än så, fast var ju inte världens drag heller, satt ute för det mesta då ena efter den andra ville röka o ville ha sällskap :p

INNAN detta, så fick jag mig min stora humörsvängning och typ började skratta, gråta, allt i luren med gladys. Sen mamma kommer hem med sitt buttriga liv så ringde upp brorsan och drog till honom istället som lockade mig med vin :)
EFTER vart det McDonalds tillsammans med Johan som var jättehungrig och sedan åka hem och invänta gladys efter att hon slutade jobbet så skulle hon slippa Rinkeby. After all... it's still Rinkeby.

jobba dagen efter i klubben, alla hade förväntat sig att jag skulle vara bakis, o det var jag. Men inte med världens huvudvärk och helt förstörd så, utan jag såg helt överglad ut som alltid, men kom inte och prata komplicerat så får du inte någon ignoration typ så haha

SÖNDAG
hooooooost! jag som trodde att halsen kliade hela lördagen var pga alla rökpauserna jag hade... men näää vaknade av med världens största slemhosta och hesiga jag. not good. slängde i mig min starkaste hostmedicin och har lyckats sova från kl 5-12. 12-14. 15-19.30 22-02. och kl är 4 nu, snart är det väl dags igen, känns det som.

Inga kommentarer: