torsdag, november 18

101118

okey... räknade precis ut att jag hade vart och träffat mitt i 9 dagar nu, det har vart jättemysigt och säger verkligen emellan åt att han får säga till om det blir för mycket... så, igår gick han hem till sin mamma och fortsatte hem till sig sen :)

så jag fick lite tid att fixa mig själv samt, fixa lite hemma... kan jag ju göra det också när vi är med varandra men hur kul är det på en skala när jag står och städar en massa när han sitter i soffan liksom? not good.

anyway, det har vart jätteroligt :) o vi har kollat på massor av filmer, ätit massa kvällssnacks, lagat mycket mat, bakat kladdkaka, hur roligt som helst!

men nu är det roliga slut, dags och sluta nu för jag har ett jobb o ta hand om kl 11 i kista! så ska ta tåget om 20 min ;)

ciao!

Inga kommentarer: