tisdag, november 30

SJUK I 8 DAGAR...

men fan som jag har festat under helgen... får väl egentligen skylla på mig själv att jag fortfarande är så risig... haha för liksom, hemmafest i fredags och carlsberg/personalfest i söndags hahaha... sånt får man ju liksom inte tacka nej till!

hade det galet roligt i söndags! synd att jag åkte hem redan vid tolv, men så utmattad jag var! ;p hoppas att jag inte missade något nytt nu...






sen så har väl veckan inte hänt så mycket speciellt... vart för det mesta med pojkvännen för det mesta hos mig men hos honom efter hemmafesten i fredags :) fett mysigt att alltid ha någon hemma nu när mamma knappt är hemma : sen ett annat plus, hihi det värmer o veta att maten faktiskt är god när man har spenderat en timma i köket :p även om det bara var något simpelt! sen hur fin man var när man tar på sig det finaste klänningen man har!

så nu har jag lånat ut mitt busskort till honom så han kan fara till jobbet på morgonen, får se om jag lyckas sno mammas om hon nu ska vara hemma, så kan jag tralla in till stan och kika lite på min sushi-roller och andra julklappar :)

he just makes me smile every fucking day!! :D

Inga kommentarer: