tisdag, november 2

äntligen kom gubben hem från semestern :) kändes faktiskt lite tomt utan alla sms:en och veta att jag faktiskt inte kunde ringa honom om jag skulle känna mig ensam nån kväll... de mardrömmarna jag fick i början av veckan var ju inte nå o leka med... fick nog efter 3 dagar och vägra sova förrän efter kl. 1 och jag hade rätt, de kom inte tillbaka.

vi gick ut igår :) tillsammans med några andra... faktiskt väldigt roligt, jag som alltid trott att jag var riktig usel på biljard, lyckades få in ganska många träffar! jaa faktiskt, jag är riktigt glad över att han är hemma igen... det konstiga är ju att jag aldrig har saknat någon i nåt annat förhållande tidigare... okey 1 månad eller 2... det är väl mänskligt. men jag trodde faktiskt att jag skulle klara en vecka helt utan problem, men jag hade ju bästisen vid min sida så, hade någon som gjorde så att jag inte kände mig helt ensam :) fast ibland... så tänker jag om jag faktiskt har blivit för bortskämd utav mina tidigare pojkvänner? att kunna gå på stan utan att båda typ har händer i fickorna? att kunna sitta och klänga på en utan att tro att man är för jobbig? nej jag vet inte vart jag står nu... om jag ska ta det jag hörde sist på allvar eller ej... jag tror faktiskt att jag har blivit för bortskämd sen tidigare, alltid fått det jag vill ha. eller det kanske kommer med tiden... men fan, jag har aldrig haft nå tålamod... vart hittar man det liksom?

Inga kommentarer: