tisdag, november 2

VILODAGEN

så ja, idag var det bara och lata mig o göra absolut ingenting! men imorgon däremot blire o tralla till konsum och lasta hem tonvis med toapapper hahaa. för det är nämligen så att det är billig toapapper en gång om året haha så varför inte liksom? 99 kr för en hel jävla bal! det är bara o köööra alltså! :)

sen efter det blir det och fixa mig lite casual, för jag ska nämligen på stan och leta efter lite kläder, och såklart kolla hemma först om jag hittar något... så jag inte köper något onödigt.

sen kl 17.30 blire buffé @ PONG, next to Ping. och vid 20-tiden blire och möta upp de resterande av crewen så blire antingen bowling/biljard och sedan utgång!

Spännande! Men jag samlar på mig energi just nu till imorgon! :)
Justja! Det blir och köpa busskort imorgon ;)
In i duschen nu! Ciao! (L)


Inga kommentarer: