onsdag, mars 25

Provjobb...
Yes, visst är jag lite nervig nu, strax en halvtimma innan jag skall dra mig vidare till provjobbet där vi skall prata om lönen och så... Men jag satte mig och tänkte igår, tänk ifall jobbet är bra, då kommer jag lugnt sluta där jag är, måste gå vidare, för jag kommer inte alls komma någon vart med mina 2000 kr i lön varje månad från det jobbet jag har nu? Det räcker till min dagliga handel men inte mer än så... So I need to move on now... Really.
Men om jag trivs bra där så kommer jag iallafall behålla hälften av mina passer från mitt nuvarande jobb, iallafall om dem tillåter det, får se hur det blir. Jag hoppas och väntar på bättre svar ifrån BS ganska snart, det märks att folk äter mer och mer nu i varje fall för varje dag som går bör mig inom restaurangbranschen... Så, antar väl att det blir bättre och bättre :]
Jag tog med mig ombyteskläder iallafall till det nya jobbet, utifall att han ville att jag ska börja lära mig med en gång =) Men aja nu ska jag kila iallafall! Tjudelu! ;)
Love;

Inga kommentarer: