fredag, mars 27

Tänk att jag vaknar kl 8 på en fredagsmorgon, på min lediga dag... haha! Tja, det känns skönt ändå, får se hur många timmar till jag är pigg innan jag blir döendes igen hehe! Men hur som helst, sitter med min riktiga frukost sen kanske tre veckor tillbaka när killarna var här i Skarpnäck! Oh, så tiden går så långsamt, att det bara var tre veckor sedan dem var här :'/ snyft!
Och så var det två helger kvar tills man ska ut och kroga, känns inte alls jobbigt! Börjar bli van med det, snarare det börjar kännas jobbigt när jag spenderat mer än en timma utanför hemmet :s Jag tror nog att jag bara behöver en tid för mig själv...

Yes, btw, tackade nej till det andra jobbet, fick dålig magkänsla om det jobbet och så förstod vi knappt varandra... nä inte alls bra. Jag är ledsen Yumi att jag svek till dig nu, men nä det fungerade inte alls bra :[

Sen det hemligaste av alla hemliga, det kommer antingen träda fram till maj eller juli :) Nåt sånt, håll utkik i bloggen för mer ledtrådar om vad som egentligen händer till här :)

Idag, fredag, när alla som mest ser fram emot att gå ut och stoja med kompisar så planerar jag om det snarare finns någon film för min del eller om jag ska avsluta med mina sista delar från mina serier? Kanske ska slänga på en kantonesisk film, var ju ett bra tag sedan :

Hursomhelst, Rach ville att jag skulle titta in i Kista tillsammans med henne, så får väl börja dra och fixa mig snart när jag har ätit upp sista biten av mackan :D Gotta hurry!

Jag vet att jag är dålig på matte... men som det ser ut nu så är det väl 70 dagar kvar :) Det vill säga; 2 månader och 1 vecka kvar... FLYG TIDEN... FLYG NU! Sen kan du pausa hur mycket du vill när jag väl kommit till Thailand :]

Pusselipuss!

Inga kommentarer: