torsdag, april 16

COUNTDOWN!

Idag är det den 16e April 2009, och nedräkningen pågår fortfarande!
52 dagar kvar tills vi lyfter härifrån, demostration eller ej. WTF, jag ska ha min semester och jag skiter väl i om gulingarna därborta inte får som de vill med politikerna eller vad det nu handlar om! Jag ska sola, bada, shoppa och leeeva livet därborta! Min första semester utan mamma, så det är verkligen något som jag ser fram emot! Ingenting kan hindra mig ifrån att min semester ska funka förutom att flyget är instället men då är det bara att sitta på Arlanda och vänta in till nästa flyg som går. Jag skiter fullständigt i om det uppstår andra problem sedan!

Sen så har vi 52 dagar minus 7, då har vi alltså 45 dagar. JÄVLAR! Tiden börjar rinna iväg, måste hinna med min "must-do-list" innan jag drar här ifrån... Det är fortfarande samma grejer kvar... men får väl ta det snart antar jag, då jag ska hinna med en några dagars resa till Riga med Angie, ser det som min 20 års present! :D The best birthday-gift so far! ;)

MÅSTE - GÖRA - LISTA: innan thailandsresan!
* fixa pass
*ta en spruta (lyckas alltid få högfeber när jag vart utomlands i över 2 veckor... kanske
blir bättre denna gång? :D)
*växla pengar
*packa
*handla mat till festen
*åka på kryssning (?)
*jaga alla som är skyldig mig pengar :D svårt jobb... *phew
*träna, träna och träna! Måste komma i form som aldrig förr!
(ja, jag har vart flickan med magen sen jag var liten!)





bloglovin

Inga kommentarer: