torsdag, april 16

Haha vilka skojare!
Vid en tidigare konversation med utan adminsen på Fried Rice's hemsida, så frågade jag om man ställer med upp på deras modevisning som de ska ha i Berns lokaler den 23/5, får man hoppa av såklart med varsel om man inte vill vara med? Han nekade till min fråga. Så jag brydde mig inte så mycket mer... samt att kompisen som jag skulle ställa upp tillsammans med vågade inte heller...

Fördelar;
x Roligt och få göra något nytt
x Det bra, folk är fulla, kommer inte ihåg mig, en i mängden...

Nackdelar;
x Skämma ut mig på scen, som att snubbla med skorna, gå fel m.fl.
x Missa rättare sagt hela festen, alla lär nog vara heeelt borta när man är klar.

Äh, jag vet inte vad jag ska göra, ska försöka övertala med min kompis, sen om jag fortfarande är ett fetto tills dess tänker jag fanimej inte stå på scen! haha! Det är väl cirka 2 veckor kvar till sista anmälningsdatumet :p




bloglovin

Inga kommentarer: