torsdag, maj 7

AVUNDSJUKA!

Nej fan, engelska och jag passar verkligen inte ihop... haha hoppas att ni har fått er ett bra skratt genom de senaste inläggen på engelska ;p för jag kan erkänna, jag kan inte språket direkt flytande ;p men det kommer väl :D haha

Sitter och läser igenom några av flickornas blogg, jag är avundsjuk, verkligen... Att de verkligen har modet till att stå upp och fräsa ifrån när dem inte vill ha det som den andra vill, att de sitter uppe en kväll för att sedan prata igenom ett "KK" förhållande till något seriöst. Att de vågar verkligen till 100% skriva ut på deras bloggar om vad som verkligen har hänt, att de kan erkänna att de nästan föll för deras vän, att personen egentligen har en flickvän, jag vet faktiskt inte själv om jag skulle våga erkänna det öppet där folk skulle kunna läsa det, ja, så feg är jag... :s
Men jag önskar verkligen att jag hade den styrkan och modet som flickorna mina har... :)
Vi får se när den kommer :)

Yes, jag är fortfarande besviken över dig, du som skämde ut mig framför mina vänner genom ditt lilla tal, jag vet inte vad du vill av mig men inom de närmsta dagarna, så vill jag verkligen inte höra något ifrån dig, kanske det inte var din avsikt att just skämma ut mig, men det var exakt vad jag såg och precis som alla andra såg. Ödsla inte din energi mer... det kommer inte vara värt...
Sen tackar jag också till de två som ställde upp för mig, gick med mig därifrån samtidigt som de stödde mig när de såg att jag började bleka till... TACK :)

Satt och disskuterade med Mac igår, jag önskar mig... EN IPOD TOUCH! Utan att tveka till sa han det är lugnt :) I ADORE YOU! Han skulle samla ihop några för och köpa till den presenten jag verkligen vill ha ;p sen en tjejkompis skulle välja nå plagg som jag visade och de som jag ville ha från nelly.com :) Ohhh! Jag bara känner av i kroppen att det kommer vara mkt presenter och att det kommer ta en evighet för mig och Mac att gräva oss igenom present-landet :D hehe



bloglovin

Inga kommentarer: