måndag, oktober 12

ETT HEMLIGT FÖRHÅLLANDE?

inte för att jag vet vad folk egentligen tänker på. ett hemligt förhållande, varför ska oftast många killar komma på med denna idé? att han är smått intresserad men inte vet om han är redo för att komma ut med sanningen till världen? har dessa människorna någonsin tänkt på oss, oss som lider för detta?

om någon skulle be mig och ha ett hemligt förhållande, det skulle ta mig en evighet innan jag skulle kunna bestämma ett svar, säger jag ja, då tillåter jag mig själv att leva med honom i smyg, inte kunna vara superglad framför mina kompisar o berätta hur gullig han är, vad han har gjort, vad jag har fått etc. jag skulle ju vilja vara stolt och visa upp min pojkvän!

men om jag skulle tacka nej till det, (som i mitt tidigare inlägg; ett inlägg utan ett ämne så beskrev jag hur eftertraktad man var med hjälp av ignoration)... så har jag en chans till att få honom tycka om mig ännu mer än det intresse han har för mig idag eller så tappar jag honom och kommer inte komma längre än med den kontakt vi har idag?

har tidigare i mitt liv vart med om "hemliga förhållanden" men inte fan gick det bra med de : slutade bara med att det var jag som blev lite koko... SUCK!


Inga kommentarer: