söndag, oktober 11

091011

tackar don för samtalet inatt kl 4! lite gulligt men som tur för han att jag inte har sovit så gott nu under de hära 2 veckorna! :p
imorgon blir det äventyr! ska köpa en box vit vin (black tower) som jag ska släpa med mig till hong kong, du förstår, det är lite dyrt och lyxigt o dricka vin i asien hihi :)
så billigast här! kändes inte så dyrt heller under 200 kr för 4 liter vin!

sen blir det till "wha ha" och köpa cup of noodles till mig o mama :) så vi kan äta nåt när vi känner oss hungriga i flygplatsen, folk vet ju hur pass överdrivet dyrt det är o äta i flygplatsen : och folk vet ju vad familjen tong tycker om o slösa onödiga pengar?
annars så skulle jag aldrig ha haft råd med 2 asien resor på ett år! :D

justja! får inte glömma lite annat snacks som chips o annat gott!

efter det... hmm.. då blir det till lidl, blir och välja antingen i rådmansgatan eller i medborgarplatsen för att köpa mammas favorit godisar, små gelénallar :]

EFTER ALLT det där... då blire vidare till Östberga, brorsan ville trösta mig lite och bjuda mig på bio så länge jag håller honom i handen, e väl såklart min bror ju, kärleeek! men, vill hellre åka bort från sthlm för de pengarna, hans mamma ville ju träffa mig innan jag skulle dra iväg så kanske det blir till Enköping nästa helg?

PEACE!

Inga kommentarer: