söndag, oktober 11

om någon av mina vänner skulle få höra att jag var deprimerad så skulle inte så många tro på mig. folk ser mig som en hoppande groda fulladdad med energi varje gång de träffar mig. men allt har väl förändrats och ibland så undrar jag om det är för att jag försöker sluta röka?

jag tänker, om det är för att jag har nästan slutat med rökandet och det är det som får mig till att bli så nere som jag är. är det verkligen värt att sluta helt ens en gång? vet att mama skulle bli överlycklig för det, om jag slutar helt alltså. men frågan är om jag har styrkan till att göra det.

jag äter knappt om dagarna, men gissar på att jag ens gör mig av med någon som helst energi bara av att vara hemma, kanske därför jag inte är så matsugen, sen också för att jag var sjuk en period, antar väl också att det har minskat min magsäck...

men jag ler åt att mina kompisar är väldigt omtänksamma, och försöker komma på lösningar precis som angelo gör nu :)


"Gelo says (03:06):
jag skulle rekommendera att du har regelbunden fysisk träning samt tar in vitamin B (vare sig i naturlig form eller som tabletter)... med dessa kan du minska risken att få ångestattacker... jag tror att du har precis kommit till det ljusa stadiet av det så försök sätta stopp för det"

hur gullig är inte min vän? :)

Inga kommentarer: