måndag, oktober 12

PASSION

alla vi har väl någon speciell favorit? något som finns där när vi är nere, glada, överlycklig, sur, avundsjuk, you name it. det jag vill komma fram till är att denna passion som du har för kommer aldrig att försvinna, för du kan komma tänka på den, kanske någon dag du märkte att något var skumt med den människan du tycker om? chefen kanske var en pina?

min passion är mat, mat är mitt liv, det är lika gott varje gång, fast sålänge jag varierar, såklart!
vesuvio, capriciosa, hotpot, kebabtallrik, kebab med bröd, kycklingtallrik, chicken nuggets, vegetariskt sushi, snabb-nudlar, wonton noodles, fried rice, korvstroganoff, stek. Ni förstår...

jag tror nog att den dagen då jag blir av med smaken igen så kommer jag gråta floder i min lilla säng igen, fast all sak har ju sin positiva sida, utan min näsinfektion så skulle jag aldrig nog lyckas så bra som idag med att minska min matlust. har vetat länge att min lust för mat har varit okontrollerat sen liten, då jag aldrig gått upp i vikt pga det jag har ätit förrän nåt år sedan.

aja, ska fortsätta med min avocado... mmm så gott!
woho! imorgon blir det jobb, sen på onsdag blir det sinegang med marie, sen vinkväll med rachelle på torsdag :)

PUSS!

Inga kommentarer: