söndag, oktober 18

igår var det mys tillsammans med gladys, joday och deras pojkvänner^^ jag tror nog att det var ett bra tag sedan vi var varandra så nära. vet inte vad det beror på. är absolut inte van när folk är så snälla mot mig och känner bara av en konstig känsla. tror det kommer ta tid innan jag börja tycka att allt detta är normalt.

absolut inget fel i det hela att bjuda mig på fika, betalar det jag behöver, kommer med omtanke och frågar hur jag mår via sms. allt är fortfarande nytt för mig tjejer, visst vi har känt varandra nära, men vi har även haft vår tid när vi gled ifrån varandra.
åtminstonde så sov jag över där hos er igår, trots att jag visste om mina sömnproblem, men vad ska man göra, sitter här med halvsömniga ögon med hopp om att få sova ikväll.

men att stå och skydda mina vänner ifrån andra som jag inte är så förtjust i, kommer jag alltid göra, främlingar eller ej. det jag anser är rätt så är det rätt och kommer aldrig vara tyst med mina kommentarer, men är det fel och jag anser att jag inte har något med saken att göra, så kommer jag vara oskyddbar och väntar in min moment tills jag får mitt ord.

SUCK!

Det var väl mysigt ändå igår, men måste bara fixa mina sömnproblem först innan jag sover hos andra, tycker bara att det är pinsamt när jag inte kan sova och stör andra i min omgivning :

Inga kommentarer: