torsdag, oktober 15

just nu sitter jag i denna stund, med anteckningsblock, pennor, suddgummi och en heeel hög med papper och gå igenom från tull och bolagsverket! för det är på G lite segt bara, men försöker komma igång!

ska nämligen starta en nätbutik ganska snart, varorna kommer ha en "touch" från asien och kommer allra först börja med damerna först. sedan när jag fått tag i min modemedvetna killkompisar så kan de väl börja pricka in vad som är mode för de! :) alltifrån lite trashigt till stiligt. Från enfärgat till det allra galnaste färgen! Känner hur viljan inom mig blir bara större och större, min sista utväg till och fixa en hemsida blir och betala en kompis kompis, som arbetar som en webdesigner, försökte tidigare vända mig till en som jag kände, men han verka inte visa nå intresse i det hela. För be och böna någon är verkligen det sista jag gör!

MEN! Om du/ni är intresserade över ett mail med bilder när varorna har kommit så är ni jätte välkomna att lämna det via "kommentarerna"! Och om ni har några förslag, åsikter o komma med så är också de välkomna!

Men, men ska fortsätta med det jag ska göra haha :p

PUSS!

Inga kommentarer: